FAQ

FAQ – odpowiedzi na częste pytania

1. Ile kosztuje diagnoza?

– diagnoza jest bezpłatna.

2. Jak długo trwa diagnoza?

– Większość napraw dokonujemy w czasie od 1 do 2 dni roboczych.

3. Ile kosztuje naprawa?

– Cena naprawy laptopa, komputera lub tabletu zależy od wielu czynników tj. koszt zakupu i dostawy części zamiennych, koszt robocizny. bezpłatnie sprawdzimy uszkodzony laptop i przedstawimy Ci wycenę.

4. Bardzo zależy mi na czasie, ile wynosi opłata za usługę express?

– W wyjątkowych sytuacjach na życzenie klienta wykonamy usługę poza kolejnością.

Kosz dopłaty do usługi express wynosi + 100zł

5. Co w przypadku, gdy nie uda się naprawić laptopa?

– nie pobieramy opłat za naprawy, których nie udało się wykonać.

6. Jakich firm/marek laptopy naprawiacie?

– Naprawiamy laptopy praktycznie wszystkich producentów dostępnych na rynku, takich jak:

Acer, Actina, Apple, Aristo, Asus, California, Clevo, Compal, Compaq, Dell, Digital, e-Machines, Fujitsu-Siemens, Gateway, Gericom, HP, IBM, Lenovo, Maxdata, Mitac, NEC, Network, Optimus, Samsung, Sony, Toshiba.

7. Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?

– Jeśli urządzenie jest na gwarancji – sugerujemy odesłanie go do serwisu gwarancyjnego producenta.

8. Czy udzielacie gwarancji?

– Udzielamy gwarancji na okres od 1 miesiąca w specyficznych przypadkach do 6 miesięcy w standardowych naprawach. Na części zamienne zawsze jest udzielana gwarancja producenta w wymiarze 24 miesięcy.

9. Czy możecie odebrać uszkodzony sprzęt z mojego domu/biura?

– Tak, odbierzemy sprzęt z dowolnej lokalizacji na terenie Warszawy, gwarantujemy zawsze darmowy dojazd do klienta.

10. Czy wystawiacie faktury VAT?

– Tak, na życzenie klienta.